joi, 18 august 2016

Plecarea - City Break Sibiu - Epopee 2014

Ziua întâia - Plecarea - City Break Sibiu

Ţinta ziua I a: Plecare din București - Sosire Turda - via Sibiu, Alba-Iulia
Data:  27 iulie 2014

Vârsta copilului:   10 ani
Distanță: 420Km
Durata oficială / efectivă: 6h / 12 h

Este vacanța mare. Ce ne trebuie? Munte sau mare! Este sfârșitul lui iulie. Căldură mare, ne trebuie răcoare! Zilele sunt lungi. Hai la munte!

Pentru expediția de anul acesta avem în vedere să mergem în Apuseni și în Făgăraș, cu scurte vizite în drum.

Și acum să facem prezentările: Eu sunt Diana!




Ea este mami!


El este tati.


Și Dana.


Ne sculăm devreme, ca pentru școală. A trecut mult din vacanță și m-am dezobișnuit cu orele matinale.

Pregătirea de plecare este pe final. În acele zile ce vor urma vom vizita orașe, vom bate cu piciorul poteci de munte, ne vom afunda în peșteri. Cazarile vor fi din cele mai diverse, de la hotel , la pensiuni și de la refugii la cort. Pe cât de diversă este acțiunea pe atât de diversă este și logiastica.



Este 8:30. Am plecat! Autostradă, Dealul Negru ...



Nu-mi plac drumurile cu mașina. Am rău de mașină. dar iau Coculine și îmi este mai bine.



Mă bucur de micile opriri pe drum. Aici Valea Oltului.


Prima oprire importantă. Sibiu!



Plimbărică prin oraș.



Alergăm în toate direcțile...



...ne bucurăm scurt de cele întâlnite...



...și mai departe.



Acoperișuri, multe acoperișuri și numai țigle. Este ora 14. Mâncăm.



Îi dăm drumul mai departe, ocolim și căutăm să ne îndreptăm spre mașină. 


Aici Catedrala Evanghelică Sf. Maria.



Aici cap de mine!



Aici înghețată!


Abia acum totul este în regulă. Cu înghețata în mână ne retragem la mașină.



Acesta a fost Sibiul, orașul în care câinii umblă cu covrigi în coadă.



Pauza de o oră a fost scurtă, pentru un așa oraș frumos. Dar avem încă multe de făcut astăzi.

Cap compas Alba Iulia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu